Skoč na obsah Skoč na menu

Tvorba web stránok, www stránky, internetové obchody

eMarketing a SEO

 

SEO optimalizácia je dlhodobý proces, ktorý sa nedá urýchliť a ani nezabezpečí prvé miesto vo vyhľadávačoch. Zvýši ale počet návštevníkov a ak stránka bude pravidelne aktualizovaná s unikátnym obsahom, tak si ich aj udrží.

 

Ku zvýšeniu návštevnosti Vašich internetových stránok používame nástroje eMarketingu:

  • SEO (search engine optimization = optimalizácia pre vyhľadávače)
  • PPC (pay per click = plať za klik)
  • SEM (search engine marketing)

 

SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače

Zabezpečujeme umiestňovanie web stránky na popredných miestach vo vyhľadávačoch (SERP) ako sú napr. Google, Bing, Yahoo, Zoznam atď. Pri vyhľadávaní užívateľ zadáva kľúčové slová, podľa ktorých by chcel nájsť presne to, čo hľadá. V podstate ide o to, aby Vaše stránky našlo čo najviac návštevníkov, ktorí nepoznajú Vašu internetovú adresu a sú závislí na vyhľadaní si konkrétnych produktov, či služieb. Počet návštevníkov je ale len číslo, poradíme vám, ako toto číslo premeniť na počet spokojných zákazníkov.

SEO optimalizácia sa delí na:

  • ONPAGE optimalizácia
    • vhodné title, meta, nadpisy, štruktúra, sematika, vhodné texty
    • riešenie pre všetky jazykové mutácie
    • prístupnosť a použiteľnosť, kompatibilita s prehliadačmi
  • OFFPAGE optimalizácia
    • PPC reklamné kampane (Pay Per Click)
    • registrácia do najvačších katalógov
    • link building na relevantnych weboch (týkajuca sa tematiky webu)
    • sledovanie štatistík, návrhy nových kľúčových slov a indexácie podľa vývoja na internete, mesačné reporty návštevníkov

 

PPC - plať za klik

Jedným z nástrojov, ktoré dopomôžu k zvýšeniu návštevníkov na Vašich stránkach, je platená reklama vo vyhľadávaní tzv. PPC, kde už názov napovedá, že sa platí cena za reklamu počtom kliknutí na ňu.

 

SEM - search engine marketing

Súbor marketingových aktivít na internete, pomocou ktorých je možné zlepšiť viditeľnosť stránok vo výsledkoch vyhľadávania (SERP) použitím SEO techník, PPC, či kontextovej reklamy.

 

Kompletná správa

Ponúkame Vám kompletnú správu uvedených činností a vo zvolených časových intervaloch Vám poskytneme kompletnú analýzu správania návštevníkov Vašej web stránky, navrhneme Vám optimálne a jedinečné riešenie.

Tvorba a správa PPC kampaní v systéme Google AdWords sa riadi nasledujúcimi pravidlami:

  • klient je od začiatku (vytvorenia) vlastníkom reklamného účtu a má ku nemu kedykoľvek prístup
  • kampaň je obvykle cielená na 100-200 kľúčových slov
  • mesačne sú zasielané podrobné štatistiky o výkonnosti, aktuálnych cenách a konverznom pomere pre jednotlivé kľúčové slová

cenník SEO služby

 
 
 
© 2024 CREATE.SK, s.r.o.info@create.skúvodná stránkapodmienky používaniakontaktný formulármapa stránoktextová verziaenglish english